Když jste rychlí, tak jedete jako Fittipaldi. Toto přirovnání „proslavil“ i v našich končinách zejména dvojnásobný mistr světa Formule 1 Emerson Fittipladi. Ovšem slavné příjmení jste mohli zaslechnout i ve spojení s jeho vnukem Pietrem, který vyhrál seriál Formule V8 3.5 v barvách české stáje Charouz Racing System. Teď se Emerson začal spolupracovat se značkou Xiaomi.
Další skvělý marketingový tah značky Xiaomi. Jak jinak nazvat jejich spojení s příjmením, které ve světě motoristického sportu znamená zhruba tolik, co Pelé nebo Maradona ve fotbale? Emerson Fittipaldi je legendou, známějších jmen je ve světě motorismu opravdu jenom pár. Poté, co se ambasadorem Xiaomi stal Ralf Schumacher, je to tedy další kousek do promyšlené mozaiky marketingového oddělené značky. Můžeme tak v klidu říct, že Xiaomi prostě jede jako Fittipaldi.
U dvojky na českém trhu s mobilními telefony dobře vědí, co dělají. Nejprve se dohodli na partnerství s Českou Miss, pak přišla spolupráce s nejrůznějšími sportovními odvětvími a slavnými sportovci. Jen namátkou zmiňme zápasníky Karlose Vémolu či Makhmuda Muradova či propojení s Charouz Racing System v rámci šampionátu F2 a F3. Bez zajímavosti není ani vstup do hokejové klubu Orli Znojmo a Slavie Praha, ale třeba i podpora surfu. Jen tak dál, u Xiaomi se odvádí hodně dobrá práce a nikdo se nemůže divit, že je o značku stále větší zájem.