Každý den jsme ze všech stran doslova bombardováni reklamou. Jen málo z nich se povede a u nepatrného procenta z nich si můžeme říct, že opravdu baví a rádi se na ni podíváme znovu. Na druhou stranu vymyslet něco, co není trapné a spotřebitele zaujme, není žádná legrace. V rádiu Beat si v tomto ohledu mohou říct, že odvedli dobrou práci.
Oslovit posluchače je samozřejmě pro jakékoli rádio alfou a omegou. Než se však povede kvalitní reklamní kampaň a pomyslný koláč oblíbenosti naroste kýženým směrem, je třeba ujít kus cesty. Na začátku všeho je nápad. Pokud se tady udělá chyba, všechno ostatní je prakticky zbytečné. Sebelepší kamera či grafické zpracování je při špatném úvodním rozhodnutí k ničemu. Téměř stoprocentně platí, že v jednoduchosti je síla, cokoli přeplácaného nebo překombinovaného je kontraproduktivní. V rádiu Beat se toho drželi a výsledek je moc pěkný. Nakonec, ve fotogalerii se můžete podívat sami.
Zhruba před rokem a půl říkal generální ředitel skupiny Radio United Broadcasting Martin Hroch, že rádio Beat hledá nový nástroj outdoorového marketingu. Povedlo se to na výbornou, americký Dodge a rocková muzika k sobě prostě pasují. Nová reklamní kampaň, kdy Beat využívá mimořádně atraktivních vozů Dodge RAM od společnosti United Cars, oficiálního prodejce těchto u nás stále oblíbenějších amerických automobilů, zastupující také značky Cadillac, Corvette a Camaro, je tak sladkou třešničkou na dortu. Vždyť automobily RAM představují maximum síly, komfortu a užitku, včetně schopnosti táhnout vlek s oblíbeným koněm či lodí. Ani cena – výkon – kvalita, charakteristické atributy United Cars, zde nejsou v žádném případě jen prázdnou frází. Takže klasická americká kára a Classic rock – Rádio Beat.
Reklama, která baví a upoutá: Rádio Beat vsadilo na americkou klasiku
- redakce
- 25 února, 2019
reklama
reklama
reklama
reklama