V podstatě v každém sportu platí, že když přijde nový trenér, zvedne se výkon týmu i jednotlivců. Je to logické, všichni se chtějí ukázat. V případě hokejové Slavie Praha to však vypadá, že mužstvu svědčí i nový partner v podobě značky Xiaomi.
Dvojka na českém trhu s mobilními telefony je v odborných kruzích oceňována za svoji skvělou marketingovou strategii. U Xiaomi totiž přesně vědí, co a kdy udělat tak, aby to neslo co největší ovoce. Kéž by byla tato dovednost vlastní více společnostem. Značka se nejprve domluvila s Českou Miss a na konci loňského roku vstoupila do motoristického sportu, když se stala partnerem české formulové stáje Charouz Racing Systém ve F2 a F3, podporovala „Mistra Dakar“ Martina Michka na nejtěžším etapovém závodě planety Rallye Dakar. Logický byl i vstup do jednoho z nejpopulárnějších českých sportů, tedy do hokeje. Nejdřív Znojemští Orli, potom pražská Slavia.
A Pražané jakoby se s novým partnerem odrazili k famózním výkonům. Po sérii pěti porážek v řadě totiž přišla úžasná šňůra osmi zápasů, kdy sešívaní nepoznali, co je to porážka. A to nemusí být zdaleka konec, současné průběžné čtvrté místo v tabulce Chance ligy mohou Slávisté klidně ještě vylepšit. Vždyť na třetí Vsetín ztrácí jediný bod. Příležitost k tomu budou mít třeba 12. února, kdy doma hostí vedoucí České Budějovice. Jsme zvědaví, kde to asi skončí. Že by konečně extraliga?